MeLy90 Merhaba güzel anneler. Bir türlü bebek beşiğine karar veremedim. Ama görünce hoşuma giden 1-2 model var. Sizce hangisi daha kullanışlı olur ? Sizinde tavsiye ettiğiniz modeller varsa link atar mısınız?
Oykuaygun MeLy90 2 daha hoş. Bi yakınım 1 yaşına kadar rahatlıkla kullandı. Diğerini de eşimin Bi akrabası kullandı 10 aylık çocuğu ayağa kalktığı için uyurken başında duruyormuş hep düşmemesi için
Bsrbsn MeLy90 bence bunlar çok kullanışlı değil anne yanı alıcaksanız yandan açılabilir alın yataktan bebeği almak sizin için daha kolay olur
MeLy90 Oykuaygun yorumları okuyunca ilk beşikte çok uzun süreli kullandıklarını yazmış kullananlar ama ben de güvenemedim. Teşekkür ederim 🥰
2020ay Bende 2. Olan var oval olduğu için çok kullanışlı olmuyor maalesef sadece görüntü açıısından çok güzel
Bsrbsn MeLy90 Meltem Smart Kral Sallanır Ahşap Anne Yanı Beşik - 60X120 cm https://www.hepsiburada.com/meltem-smart-kral-sallanir-ahsap-anne-yani-besik---60x120-cm-p-HBV00000QMR8Y?magaza=MeltemSmart ben bunu aldım ama daha küçük bir şey istersen bunu alabilirsin Meltem Smart Mood Sallanır Ahşap Anne Yanı Beşik - 50×90 cm https://www.hepsiburada.com/meltem-smart-mood-sallanir-ahsap-anne-yani-besik---50x90-cm-p-HBV00000KJAUM?magaza=MeltemSmart
Zerin1234 Bsrbsn çok güzel bu beşikten çekmeceli olanı almak istiyordum ama annem başka bir beşik almış bende kıyamadım demeye ama çok güzel