Herkese günaydın öncelikle herşey benden gelen küçük sularla başladı bi gün boyunca bebek hareketlerinden yada istemsizce gelen kötü kokulu sular korkuttu ve doktorumu aramak zorunda kaldım. Normal şartlarda tuvaletimi tutabiliyorım ama bunları asla...
Tabi hemen doktorum hastaneye çağırdı bavulu alıp gittik, muayene oldu nst bağlandı nst de sancılar çıksa da açılma ve su gelme gibi bi durum yok ama o muayene beni öldürdü.
Bizim kız şaka yapmış meğer 🙄