ayy siz yazınca kendimi gördüm birden 27 haftalığım ama gece mide ekşimesinden boğazım yanıyo uyuyamıyorum ctesi günü doktor randevumuz var bende bunun bi çözümünü sorucaktım ne iyi gelir diye. Bi iki parça ekmek yiyorum yatmadan o rahatlatıyo yoğurtla ılık sütte iyi geliyo ama tabi geri başlıyo 😣