Ecem20 Arkadaşlar hamileyken sütü gelen oldu mu ? Benim şuan gelmedi doğumdan sonra da gelmez dıye korkuyorum benı aydınlatırmısınız bu konuda
Deletedmom381 Ecem20 Pek anlayamadım ama şöyle açıklayabilirim 15 aylık oğlum var emziriyorum. 8+2 hamileyim. 3’üncü ayın dolana kadar emzirebilirsin dedi doktor sonra mecburen kesicem.
yumukeller Ecem20 benim hamilelikte gelmedi 1.5 ay önce doğum yaptım ilk günden itibaren çok şükür emziriyorum😊
Deletedmom381 Ecem20 Sonradan anladım kusura bakmayın. Ama hamileyken benim de öyle şakır şakır sütüm gelmedi. Oğlum 15 aylık hala emziriyorum öyle düşünmeyin. Gelir elbet sütün gelmesi plasentanın vücuttan ayrılması ile başlıyor.
Livanur_65 Ecem20 benimde gelmedi ama şimdiden göğsünüze masaj yapın açılsın damarlar sütüm geldi fark etmedim damarlarım tikandi
Zerin1234 Ecem20 benim su geliyor arada ama süt değil 39+2oldum bu aralar sıkınca gelmiyor ama birden ıslaklık oluyor ellemeden umarım doğumda gelir
Aygul01 Ecem20 doğumdan sonra niye gelmesin?? Boyle seyler kafanıza takıp kuruntu yapmayın. hamileyken sütun gelmez zaten dogum başladıktan sonra gelir, hamilelikte gelen sıvı sütun on hazırlığı.