İnşallah zamanında gelir sizinki ablamın 7. Ayında başlamıştı yüksek tansiyon sorunu hep diyetle beslenmesini önerdi doktor haşlama tuzsuz yedi 34. Haftada tansiyon yüksekliğinden sezeryan oldu bebek te gayet sağlıklı doğdu çok şükür ama erken doğum olduğu için 2 hafta küvezde kaldı