Esra_80_ Edtu94- ben şöyle bir duyum aldım bende korktum acıkcası🙄iğne yapıyorlarmış hiçbir şekilde kımıldamayackmışsın dogru mu 🤷♀️Felç olabiliyormuş
neslihann87 Esra_80_ o geçici bi durum iğnenin etkisi gidince o his kaybıda gidiyo ama artı bi yanı var ağrıyı hissetmiyosunuz
Edtu94- Canım anneler doğurdum odamdayım bebeğim emmmiyor solunum hızlandı yoğun bakıma aldılar dua edin 🥺🥺🥺🥺😢
Edtu94- neslihann87 kızla e sezeryan olmayinn normal doğum şansı olup keyfi korkup sezeryan isteyenlere sesleniyorum yapmayinnnnn normal doğum yapinnnnn ölüyorum sancidan
Esra_80_ neslihann87 içimi ferahlattınız diyebilirim ☺️😌çünkü bunu duymuştum ve aşırı korkum olmuştu 🙄
neslihann87 Edtu94- evet sezaryenin sonrası sıkıntılı ben 1 normal 2 sezaryen oldum sabır canım azalıcak hiç geçmiycek gibi geliyo ilk günler
Edtu94- neslihann87 spinal oldum canım deminden ilk giydirme ve yurüme yapamadim 😢 bayılma üzerine geldim yatrdilar sonda çok acıdı
neslihann87 Esra_80_ korkmayın tabi ağrı oluyo ama kişiye göre değişiyo bel fıtığım olduğu için 2.genel oldu anestezi doktoru riske atmayalım felç kalma durumu olabilir demişti fıtık olduğu için ama yoksa ilk spinalde hiç sıkıntı yaşamadım☺
neslihann87 Edtu94- kıyamam canım yaa evet ilk yürümek çok zor yanıyo resmen ama kendini zorla bir kere kalkarsan sonra daha rahat kalkıcaksın inan kısa ve sık yürüyüşler yap odada sonda benimde acımıştı