senakhrmn Gamsseee 20+4 teyim bugün itibariyle, geceleri hissediyorum hareketlerini ama çokta net sayılmaz tekme şeklinde değil pıt pıt şeklinde sanki kalp atışı gibi,özelliklede çikolata yiyince. Sizde nasıl?
Tugbaslan3458 Gamsseee 20+5 iki gündür atışlarını nadir duyuyorum bi yere toplanır sertleşirdi oda yok sabah uyandığımda ben burdayım der gibi atışlari olurdu yok bugün kontrole gidicem insallah iyidir🙏🏻🙏🏻
ysfali06 Gamsseee ben henüz hissetmedim bile 🤷♀️ bugün 20 haftalık olduk. İlk gebeliğim olduğundan sanırım biraz daha bekleyeceğim hissetmek için 🤗
Gamsseee senakhrmn benim Q7 18 haftalarda seyirme olurdu 19 20 haftalarda ise elimi koydugumda hisserdim atışını ama iki gündür öyle değil
Bahar00 Gamsseee eğer ilk gebeliginse bu normalmiş bende tedirgin oldum ilk sonra normal dediler tabi iki gün boyunca hiç his etmediysen bu normal değil.
senakhrmn Gamsseee Hareketler 28.haftalardan sonra düzene biniyormuş, sabırla beklicez 🥰 Benimde ilk gebeliğim ve benimkininde hareketleri tam düzenli değil, bir gün hissediyorum bir gün hiç hissetmiyorum.
Gamsseee senakhrmn bisy olmasından korkuyo insan Rabbim sağ salim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
ysfali06 Gamsseee bnde zayıf hamile kaldım ve 1bçk kilo falan aldım ama hareket yok henüz 🤷♀️ bakalım bekliyoruz 🤗
ysfali06 Gamsseee bu haftalarda düzensiz hissetmek normalmiş zaten bigün hissedip 3 gün hissetmemek gibi. 25 haftadan snra daha düzenli olması gerekiyormuş