baby26 Gittim muayene oldum sancılarım düzenli ancak çok şiddetli ve çok sık olmadığından evde karsılamamı söyledi şiddeti artarsa gel dedi ama yarın doğar bu çocuk diyor bakalım neler bekliyor bizi kızlar 🥰
Arzucuk baby26 bizede dua et bizde 39+4üz yarin kontrol var hayirlisiyla benimde ağrilarim var ama nışan su hiç bir belirti yok 1cm açiklik var sadece