Kızlar bugün kontrole gittim 6+3 olarak ve bebek kesede gözükmedi, doktorun tavrı benim sinirlerimi alt üst etti. Normalde bu haftalarda bebeğin gözükmesi lazım ama gözükmediği için boş gebelik olabilir dedi. Ayrıca progestan iğne kullanıyorum kanamam var diye geçen hafta başlatmıştı. Bebek kesede ne zaman gözükür yani yaşamış olan geç gözüken var mı?