Arifcaninannesi Geçen salı günü devlet hastanesi ne gittim 5+2 gebeydim ama 6+3 görünüyordu kese felan göremedik bugün özel hastaneye gidecem 6+2 oldum son adet tarihinr göre kalp atışını duyabilirmiyim
misraerol Arifcaninannesi duymayabilirsin ama gorursun kalbini 7 hafta net duyulur yani demek istedgm duymasan stress yapma
Hamileyim-mutluyum Arifcaninannesi Canım ben bebeğimin kalp atışını 12.haftada duydum sen düşün yani dojtorum kalp atışını gördük duymaya gerek yok dedi üstelik vajinal ultrasınla gördük
Rbs111 Arifcaninannesi 9. Haftada karnımdan gözükmemişti Kese bile zor gözüktü ilk gebeliğimde doktor alttan bakmıştı öyle görmüştük bizde
Gigy Arifcaninannesi ben duymuştum 6+4 de ama herkes farklı oluyor endişe etme duymadan da ,inşallah güzel haberler alırsın 🙏🤰
Aslihanilhan Arifcaninannesi endişe edecek bişey yok merak etme . Daha duyarsın . Bende 8 haftalıkken duydum . O hiç belli olmuyo yani