bernabaskaci Kızlar 29. Haftada kontrole gittim plasentada yaşlanma başlamış biraz dedi doktor araştırınca risklerini erken doğum ve gelişmede gerilik gibi şeyler okudum başına gelen var mı?
Mammimammi bernabaskaci bende 31.haftalıgım.29 haftada başlamış kireçlenme. Diger 2 gebeligimde de 30 civarında başlamıştı. Kireçlenme nin derecesi önemli. Pek de önemli bir sorun degil.
Mehtap74 bernabaskaci Arkadaşımın da 29 da başladı 33. Haftaya kadar bekledi doktor haftada 2 kez gidiyordu bebek gelişiminde ilerleme olmayınca 33 de doğum gerçekleşti. 1600 gr 40 cm civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.
bernabaskaci Sayram hamile kalmadan önce kullanıyordum başında da haberim olmadığı için kullandım şuan kullanmıyorum diyebilirim günde belki 1 tane yada hiç
bernabaskaci Mammimammi yeni başlamış sanırım. Derecesini bilemiyorum bu haftadan sonra normal mi yani sizce?
Mammimammi bernabaskaci evet normal. Dedigim gibi kireçlenmenin derecesi önemli. Bir sonraki kontrolünüz de bakacaktır. Beklediğinden fazla degilse sorun yok. Endişelenme cem bir durum yok yani.
bernabaskaci Mammimammi sizin bebeklerinkz kaç kg doğdu ve herhangibir sorun yaşadınız mı doğumdan sonra sağlıklılar mı?
Mehtap74 bernabaskaci evet ama küvezde kalmadı emme refleksi iyiydi birde ciğer geliştiricileri o arada vurulmuştu
Laila26 Ayni sorun bende de var. ama hayatimda sigara kullanmadim men. Simdi 35haftaligim ama 37haftada sezeryan olucam fazla bekleyemeyiz plesanta cok yaslanmis. Ilk detayli ultrasyonda oyrendim bu sorunu. Iyneler ilaclar falan ama genede pek fayda etmedi
bernabaskaci Laila26 37. Hafta iyi nir hafta ama büyümüştür gelişmiştir, doktorunuz sebep olarak bişey dedi mi
Laila26 bernabaskaci hayir maalesef kan akisimiyla alakali oldugunu soyledi. Kanimda leykosit fazla oldugu icin birde kanim duru oldugu icin boyle dedi ama genede emin konusmadi