Ikinci gebeligim, 14. Haftamdayim. Ve hergün ama hergün başım agrıyor bıktım, ilk hamileligimde bu cekmemistim ama bu hamileligimde asiri derecede basim agriyor kalkamiyorum cocuguma bakamiyorum karnimi doyuramiyorum, oyle siddetli migren atakları geciriyorumki basim agriyacak diye uyumak istemiyorum artik ne yapacagim boyle gercekten bıktım😔😔😔😔 onceden agir ilaclar kullanirdjm parola agri kesici bile demezdim gecen gun acilden damar yoluyla parasetamol aldim hergun 1 adet parol hap alabilir yazmis ama icsemde icmesemde ayni cok cekiyorum, ozellikle bu aralar agriyor acaba diyorum korona oldumda sadece bas agrisiylami atlatiyorum bazende haslzilik cekiyorum