aylin08166 Merhaba Hanımlar kimyasal gebelikten sonraki ay adet gecikmesi yaşayan varmı, kimyasal gebelik nasıl önlenebilir beslenmeyle alakası varmıdır,
esloka aylin08166 hic belki birseyi yok kardeşim kimyasal gebeliğin hemen ardındaki ay hamile kaldı yani başka adet olmadı
Happybsrn aylin08166 kimyasal sonrası tam 47. Gün adet oldum gecikme yapıyo ama hamile kalan da çok inşallah 🙏 kalırsın
Tugbaslan3458 aylin08166 kimyasal gebelik çok düşünmekten çok stresten oluyo yani beynin boş olması lazım ki beyin hormonların salgı üretsin ve saglikli hamile kalasın demisti doktorum çok düşünüldüğü icin artik beyin kese bebek oluşmasına izin vermiyo sadece kanin daki degerin yükseliyor ve belli bi süre sonra bu değer düşüyor bu kimyasal gebelikte kadınların %70 inde görülebiliyormus kimisi farkında olmayarak adetinin geciktigini zannedip kimyasal gebelik gecirerek kimisi kan değerleri sonucu tahlillerinde öğreniyo 🙏🏻gecen sene Aralık ayında geçirmiştim ben 6 ay sonrada hamile kaldim şuan 5 aylik hamileyim kimyasal gebelik cok korkulcak bisey degil tam tersi şöyle düşün ki sen hamile kalabiliyosun ama düşünmekten yada stresten kalamıyosun adet gecikmen olmus gibi farzet ve kafana takmamani tavsiye ederim 🙏🏻🙏🏻insallah en kisa zamanda saglikli gebeliğin olur
Merve4121 aylin08166 şubat ayı da bende kimyasal geçirdim sonraki ay hiç adet olmadım hamile kaldım ve şanda 36 hafta lik hamileyim😊
aylin08166 esloka Gerçekten mi böyle duyunca çok umutlanıyorum ekim 30da kimyasal gebelik geçirdim bu ay sabırsızlıkla bekliyorum
esloka aylin08166 insallah oylesındır bizde ilk üzüldün cunku ilk torumdu erkek tarafının cok mutlu olmuşlardı adet olunca üzüldüler obur ay yine kaldı simdi 7 aylık
aylin08166 Hosgeldinbebek Evet ilk gebeliğim 18,17 çıktı 2 gün sonra 4,96 ya düştü ve akşamına adet oldum zaten
aylin08166 aylin08166 Happybsrn İnşallah Canım çok üzüldüm o günden beri ruh gibiyim , Allahım kısa zamanda nasip etsin buradan paylaşayım inşALLAH
aylin08166 Tugbaslan3458 Doktorum bana stres yapmazsan hemen gebe kalabilirsin dedi, çok doğru diyorsun canım ama insan işte endişe etmeden duramıyor çünkü vücutsal sorundan dolayıda olabiliyormuş kimyasal gebelik ya bende sorun varsa diye düşünmeden edemiyorum sabırsızlıkla bekliyorum bu ay ertesi ay hamile kalanda çokmuş hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
Tugbaslan3458 aylin08166 stres stres stres bundan uzak kalmalisin emin ol bende kimyasal geçirdikten sonra yıkıldım sanki kürtaj olmuş gibi hissettim 2 ay kendime gelemedim cunku ilk defa değerlerim yükselmişti eşinde ve sende herhangi saglik sorununuz yoksa kafaya takmamayı deneyin bide inan bende cok taktim artik kendime dedim yeter düşün düşün hastalığım olmasada hastalık sahibi olucam dedim ve birinin tavsiyesiyle meryem suresini hamile kalana kadar okudum kafam beynim okadar rahatliyodu ki kuran okuduktan sonra dusunmek hic aklima gelmiyodu ve ben ne zaman okumaya başlamışım o günden 15 gün sonra hamile kalmışım küçük olduğu için adetim de geçmediği için bilmedim adetimin geçmesini bekledim ve hamile oldugumu öğrendim kimyasal gebelik geçirdiğimden dolayi icimde bi şüphe bi korku kalmış ben kan testi verdim degerim yüksek çıktı ve cok korktum gene kimyasal olucak diye 8 haftalikti kalbini duydum 4 haftalikti hamile oldugumu ogrendim yani 2 ay boyunca hamile kalmadan önce ve hamile kaldiktan kalbinin sesini duyana kadar hep meryem suresi okudum ve çok şükür bu zamana geldik insallah sen ve sen gibi bebek bekleyen isteyen dilek dileyen kim varsa rabbim bu sevgiyi bu mutluluğu tattırsın hayirli sağlıklı evlatlarımız olsun hepimizin 🤲🏻🤲🏻
aylin08166 Tugbaslan3458 Ne güzel ya Allahım inşallah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin Meryem suresi bende okuyorum, İnşallah bu ay güzel olur dua edin nolur :(
Rbkny aylin08166 benimde bundan 3 ay önce kimyasal geçirdim sonraki ay adet geçikmem olmadı gebe kaldım ama malesef oda düştü doktorum 1 ay rahim kendine gelmeli demişti ama tabi dinlemedim yada umursamadı tutmaz diye ama tuttu ve düşğkle sonuclandı o ay 52 gün geçikmem oldu ve baya Bi ilaç ve vitamin felan verdi
aylin08166 Rbkny Doktorum bana korun demedi istediğin zaman tekrar gebe kalabilirsin tek şartla stres yok dedi dinlendir falan demedi bana