edaelifokmn Benimde 20 haftada oldu bi sebeb bulamadılar şuan 23 haftalık olduk yine oldu bi sabah ama kızım ağırdı kaldrdm diye eşimi aradım gidelim die bi saate gelirim dedi snra takip ettm bidaha olmadı bebekte hareket ediyo yine tekrarlarsa gidecem, şuan şükür bisy olmadı ama snki karnım aşağı inmiş gbi hissediyorum