aysegull23 Sevgili anneler 14 haftadayım çok şükür bulantı filan yok ama evde akşama kadar tek olduğum için pek iştahım olmuyor hazırlamak bile istemiyorum yemiş olmak için yiyorum ama vicdanım rahatsız oluyor.Ne yapsam yesem aklıma bir şey de gelmiyor…Siz neler yiyorsunuz gün boyu.Ayrıca tansiyonum yüksek diye tuz kullanmıyorum yemekleri tad almadan yiyorum mecburen 😕
ecembugra53 aysegull23 canım gün içinde muz ceviz baden fındık maden suyu süt ürünleri bunları kesinlikle tüket ben hep öyle yapmıştım canm bebeğim gayet iyi doğdu
maria12 aysegull23 canım ben kahvaltıda 1 yumurta tüketiyorum mutlaka, haşlanmış olarak. Yanında peynir, zeytin, ceviz. öğlen sebze yemeği brokoli, karnabahar, yoksa diğer yemeklerden az yiyorum ekmeksiz. ara öğün de elma, ayva ya da mandalina akşam yine ekmeksiz yemek bir de yoğurt faydalı ama ben sevmiyorum. Ayran yapıp içiyorum tuzsuz yapıyorum tabi ödem olmasın diye. Günlük en az 1 buçuk-2 litre su içiyorum. Akşam da meyve ya da kuruyemiş yiyorum badem fındık falan
Selinbam aysegull23 yumurtalı zeytinli normal bi kahvaltı yapıyorum ara öğün 2 tür meyva kuruyemiş kefir meyve suyu tüketiyorum öğlen akşam ne yemek yapmışsam hergün ıhlamur içiyorum meden suyu da bunlar iyi güzelde hergün kesin bi çikolata tatlı yada bisküvi se yiyorum ne yalan söyliyim 😊
Busra34ybg aysegull23 valla hiç beslenmediğim kadar sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum her sabah 1 yumurta kesin yiyorum ev yoğurdu yaptı annem hergün bi kase ondan yiyorum ev turşusu badem ceviz meyve haftada bi gün balık bi gün tavuk bi gün kırmızı et bi gün sebze yemeye çalışıyorum doktorun dediklerini uyguluyorum bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsin de bebeğim rabbim tüm anne adaylarına hayırlısıyla sağlıklı doğum nasip etsin
Hilalinnnn Ana öğünlerde fırınlanmış sebze, yesillikli salata, et, tavuk, çorba bunlari kolayca yapabilirsin. ara öğünlerde hurma, meyve, yoğurt, süt, kuru üzüm vs tüketebilirsin
aysegull23 Selinbam Bende sadece meyve yemekten hoşlanıyorum ya umarım biraz daha iştahım olur yemeklere de 😕
Gigy aysegull23 öğünleri ihmal etmeyin artık bebiş bizimle beslenecek ,biz de 14 olduk bu hafta ara tatildeyim ben de ,şimdi yumurta süt peynir ceviz hazırladım kahvaltim hazır 🤭🤭bulantiniz yoksa şükür yemeye gayret edin bence ,yalnız olunca sıkıcı evet ama bebiş için her şey 😍sebze meyve et Muhakkak tüketiyorum ,her gün süt içiyorum ,öğünleri abartmadan sağlıklı şekilde işte