Zera_ER canım benim deri altı beyaz beneklerim vardı bazen belli oluyor bazende normal gözükordu hamilelikten önce.Doktora gidip bir takım tahliller yaptırmışım.Kılcal damarlarla ilgili sıkıntım çıktı ve tedavisi olmadığı söylendi zararlı bir durum yok demişti doktorum.Ama hamilelikte neden olur bilmiyorum.Doktoruna danış mutlaka☺☺