Merhaba günaydın 35 haftalık gebeyim. Bir kaç haftadır bebeğim ara ara bi yerde toplanıyor karnım sepsert oluyor nefes almakta zorlanıyorum. Pozisyon değiştirdiğimde ya da yürüdüğümde geçiyor. İnternetten baktığım kadarıyla bebeğin hareket yeri azaldığı için yaptığı birşeymiş korkulacak birşey değilmiş. Doktoruma da sürekli herşeyi soruyorum şimdi bunu da sormaya çekindim🙈😀 bizim gibi olan var mı endişenlenmelimiyim? Şimdiden teşekkür ederim🌸