Elffkayaa55 eğer normal olacaksa sancı geldiğinde ayağa kalk yürü hareket et şakın yarma ben cok faydasını gördüm sadece açılma olmadı bende sancıyı hafiflettim öyle 😊💜🤲🏻
Dualarım seninle cnm korkma KUZum
ben hem sancı cektim kaç saat hem sezeryan oldum ikisinide yaşadım canm 😊🥰
bol rabbi yesir cek canm