Selamlar . Banyo penceresine kuş yuva yapmış . Bozmadik . Ancak suan bitleri çoğalmış . Yani yavrular da var hala 😔 bozmak istemedik pencereyi kapattik banyoyu yikadik ancak kasiniyoruz ve minik isiriklar var . Vucudumda iki tane buldum. Mecbur yuvayi bozmazsak sonu gelmeyecek . Ama sorum su ki komple nevresim battaniye değiştim duş aldim havlulari yikadim yine de kaşıntı bitmiyor . Odaya nerden geldigini anlamadik etrafta gorunmuyor 😬😬 tek tuk denk geldik tlfn üzerinde . Ne yapcaz fikri olan var mi nasil kurtulcaz