Merhaba kizlar . Nurdan gitmeden doğum hikayemi yazayım dedim . Dün öğleden sonra ikide sancım başladı . Ama öyle bunaltacak bu sancı değil . Sancı gelince hem karnım kasılıyor hem de belim ağrıyordu . Hemen kadın doğum doktoru olan gorumcemi aradım . Doğuma b nzedigini söyledi . Ben önce oğlumu uyuttum sonra banyoya girdim genel temizliğini yaptım🤪 tabi önemli bir ayrıntı var eşim ve bütün ailesi korona pozitif . Bu haftadır ya karantinadayiz biz . Saat üç gibi tekrar gorumcemle konuştum o da ( karşı komşum ebe) hastaneye gitmeden ona muayene ol dedi . Çünkü ben olabildiğince geç gitmek istiyordum . Çünkü temaslı oluncada sikintili bibdurim oluyor hastane de . Komşumu aradım ama evde değilim bı saate gelirim dedi . İşte o bı saat çektim ne cwktiysem . Zor bi sanciydi . Dört buçuk gibi komşum geldi açıklığın sekiz santim silinmeninde yüzde seksen olduğunu falan söyledi . Eşim hemen ambulansı aradı . Hastaneye beş buçukta geldim . Önce korona için test yapıp direk doğumhaneye aldılar . Ebe sancı gelince ikin dedi ama ben yapamayacağım gibi hissettim . Çok farklı bir durum . Sanıyorsun ki orda kalacaksın hiç birşey yapamicaksin. Buradan kurtulmak için yapmam lazım diyorsun ve yapiyorsun. Saat altıda bebek doğdu . Bu kaç saniye gösterip götürdüler covid temaslı olduğum için . Sonra dikişler atıldı . Benim vajinamda varış olduğu için biraz canım yandı . Çünkü derinden diliyorum falan dedi ebe . Sonra odaya geldim ne bebek var ne de başka kimse . Size tavsiyem koronaya asla yakalanmayın . Süreç çok zor ilerliyor . Doğumunun kolay olmasına gelince de hep çok hareketliydim . Oğlumun pwsindwn kosmaktan . Son günlerde iyice artmıştı bu durum . Sürekli temizlik yapmıştım . Hastane de tekim şuan ve daha bebeği vermediler . O halde gece boyu dikişlerin ve kalçamı. Ağrısından uyuyamadım . Çok kastım galiba kendimi . Neyse öyle veya böyle doğdu bebeğim inşaallah bugün alıp evine gidebilirim . Allah’ta bu hikayeyi okuyupta doğum yapacak tüm anneleri tek avazda kurtarsın .