Bende 14 haftalık hamilelyim daha pazartesi oldu yoğun bi kanamam korkma bişey olmaz inşallah bende 6 haftalıkken başladı alıştım artık ben yinede zor oluyor tabi ama benim için korkma bişey olmaz inşallah dün hastaneden çıktım bende doktor yatırdı her ihtimale karşı bol sıvı tüket iğneni vurul ilacını al ama bol sıvı tüket dedi