Beyzan pardonda kimse kimseye hadsiz diyemez ben objektif bakıyorum olayada bütün happy mom kullanıcıları sanki bu bayana bilenmiş. Kız bı soru sormuş heycanlanarak anne olucak ya hani normal olarak hepiniz yok palyaço yok kötü yok iğrenç yok ne gerek var sıradışı olmaya en sonunda da hadsiz denmiş hepinizi kınıyorum. Yorum yapmak istiyorsanız çok güzel yada yok beğenmedim deyin geçin insanları yargılamak heleki hadsiz demek çok ayıp biride çocuk mu bakcaksin sen bu kafayla yazmış kimsenin anneliği bu şekilde sorgulanamz gerçekten gülünç