Boncuk12_12 merhaba.buraya bu soruyu yazarken olumlu olumsuz tepkileri kabullenerek yazmanız gerekirdi diye düşünüyorum.tatlı sorup,ilerleyen yorumlarla böyle acılaşmanız hoş değil.nacizene fikrim seslenme,anlam herşeyi düşününce içinize siniyorsa koymanız çünkü (benim yaşadığım şey) ne kadar kötü yorumda yapsalar kararlıysanız içinize siniyor ve diğer tüm isimler mantıksız,komik geliyor.