istanbul3434 çok haklısınız, ablam eğer bir daha konu hakkında konuşmak isterse sertçe tepki verip konuyu açtırmayacağım.Bir de doktor hiç benlik değil, biraz belki geç ama değiştireceğim, iyice emin oldum artık. Dediğiniz gibi dua edip doktorla işbirliği yaparak inşallah stressiz ve rahatça gidecrğim doğuma zamanım geldiğinde..