Öncelikle korkma doğumdan doğum sirasindada herşey geçip bitecek gibi düşün 2 gün önce doğum yaptım çok zor anlardı ama bitti oğlum şimdi yanımda hastanedeyiz darısı senin başına…ama yanında kimse olmaması çok kötü birsey bu konuda haklısın inşallah bakacak biri bulunur