Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu iki haftadır aşırı saç dökülmesi yaşıyorum. İlk doğumumdada olmuştu o zaman kestirmiştim ama bu defa kıyamıyorum çok uzadı hamileyken çok gürleşmişti şimdi hepsi dökülüyor. Bir çözümü olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen 🤷