Tam 3 hafta önce kendiliğinden ilaçsız
10 haftalık bebeğimi Düşürdüm Kırmzıı kanamam bitti ama hala koyu pembe renkte akıntı geliyor sizlerin kaç gün sürdü suan normalmi bu
doktor yarın yapmam için hamilelik idrar testi verdi negatif cıkarsa hormonlar eskiye dönmüş demektir hayatına devam et dedi eğer pozitif cıkarsa hemen gel dedi inşallah negatif ckar