benim ilk gebeliğim🙂 ailemle görüşmüyorum ve bilgim yok denicek kadar az😏
adet tarihimin üstünden 7 8 gün geçti dün ve ondan önceki gün dayanamayıp test yaptım ikiside pozitif çıktı sevindimmi sevinemedimmi bilemiyorum bilgisiz olduğum için ne yapacağımı bilmiyorum beni sırasıyla bilgilendirirmisiniz neler yapıp yapmamam gerektiği hakkında şimdiden çok sağolun❤️😌