Hayır hic degil canım normalde isim hakkı annenındır dınımızde ama ortak karar vermek gerekıyor ben kızımız olsaydı ben koyucaktım oglumuzu eşim oğlumuz oluyor gene ortak bi isim düşündük ama ben alparsan yiğüt istedim o da yiğit akın istedi yiğit akın koycaz alparslan cok siyası anlasılırmış diyor bazen erkekler bu konularda garıp oluyor