Bende göremedim canım eger yarık dudak olsa idi ulturasonda baktıgında soylerdı benım oğlan 37+4 olduk yuzunu bı kısmını gösterdı dudak sadece hala onu bıle görmedık ama ayrıntıda en ufak sıkıntımolsaydı doktor derdı ve simdiki resimlerde yarık dudak degıl de dolgun dudaklı bi bebeş gözüküyor annesi