aylinsss Mehtapakgl emzirme sütyeni aldınız mı ben biraz baktım da çok büyükler gögüslerim çok büyük değil ondada beden sorunu yaşayacagım galiba eğer çok çok büyümüyorsq gögüs
Mehtapakgl aylinsss benimde göğüslerim küçük bende o konuda kararsizim. Belki onu en son alırım artık son y ne durumda olurlar bilmiyorum ama 80,85 iyi gibi geliyor
Tuucee1907 Mde2323 M bedeni aynı düşünce ile aldım🤭 67 kiloyum 36 haftalığım en fazla 70 kilo olurum doğuma tahminen. Denediğimde M beden idealdi üstelik hamileyken denedim ona rahattı, çok bol olması da akıntıya sebep bence.
Mcakir Mde2323 hmm evet çok mantıklı. Bende hala hamilelikten önce aldığım iç çamaşırlara giriyorum. 👍🏻
A_Alparslan Mcakir eşim bana l almış 75 105 kilo arası imiş ben doğumdan sonra 80 ancak olurum o yüzden enn iyisi l. Orta boy olanlar doğumdan sonra 60 65 kilo aralığı imiş bence l al
1yildirim Mcakir 1.50 boyum ve 66 kiloda doğum yapacağım sanırım L aldım. Ben de baya sorgulamıştım inşallah olur 😊
Eczmery123 Benim hamilelikten önceki bedenim m idi. 4aydır kilo veriyorum. Kalan 5ayda da çok aşırı kilo almam herhalde. Külotta bence çok beden değişmez. O yüzden yine m beden almayı planlıyorum o mantıkla. İnşallah doğru düşünüyorumdur 😅
FatmaNur51 Mcakir ben 61 kiloyum 65 le doğuma giderim diye düşünüyorum en fzla.. Depend sipariş etmiştim bugün geldi orta boy oldu bana çok esnek bir ürün lastikli yokmuş gibi sanki okadar rahat ki 😊