Mcakir Selam kızlar , Dependleri kaç beden aldınız ? Kullandınız mı ? Ben 1,64 boyum 24 haftalığım 70kg oldum . En fazla 80de doğum yaparım diye düşüyorum . M mi almalı L mi bilemedim😊 Sizlerde boy kg yazıp hangi beden kullandığınızı yazabilir misiniz?
Imfromlastnight L alin. Zaten dar birsey. Daha rahat edersiniz. 180 boy 80 kilo ile ameliyat oldum. L anca oldu
Mcakir Aloneanqel Mervetekmn Yasemin301 Imfromlastnight teşekkür ederim. Bi de dependler kaç paket almalı . Kaç tane kullanılır ki ? Normal ped gibi 3-4 saate bi değiştirmek mi gerekir bilginiz var mı?
Aloneanqel Mcakir ben 1 paket aldım canım şimdilik. Eğer yetmicek olursa her yer eczane market zaten alınır bence o zaman da eşin yanında ki herhangi bir refakatçı alabilir.
Babyy1S Mcakir kimisi ilk gün kanama fazla oluyor ikinci gün azaliyor diyor ben o yuzden 1 paket aldım cnkü ped gibi degil fazla olursa napicam ben onu çöpe gidicek boşuna depend ve gece ped aldım eger baktinız kanamanız yine fazla gider alirsiniz her yerde var zaten ama 1 paket simdilik denemelik al duruma göre dogumdan snra istersen alırsınz
esmirna16 Mcakir kanama durumuna göre değişir. Bana da doğum yapan bir arkadaşım vermişti 8 tane ben 6 tanesini kullandım hastanede. Fazlasına gerek olmadı. 1 paket al duruma göre 1 paket daha alirsin sonra bence
[silindi] yigitalpinannesi40 iste bu beni yikti xl sini goremedim diye l aldim ama ben daha 22. Haftada 1.76’ya 84 kg yum. İki kutu l beden cope mi gidecek 💆🏼♀️
Tuucee1907 Mcakir Ben 1.65 boy 67 kilo ve 36 haftalığım en fazla 70 kilo olurum doğuma tahminen. M beden aldım🤗
yigitalpinannesi40 Merve1192 Migrostan aldım ama M jetlerde fazla beden bulunmuyor 3 M den bulabildim
istanbul3434 Merve1192 e bebekten xl aldim. 1.70 boy 26 haftaligim 77 kiloyum. Tahminim 80-85 ile dogum olur. Ben sıkı camasir sevmem zaten hep buyuk alirim o yuzden xl aldim.
esmirna16 Mcakir Ben 1.60 boyun 83 ile girdim doğuma L Beden almıştım çok iyi oldu. Bir tık büyük gibi oldu ama daha rahat ettim hatta hemşire bile iyi olmuş biraz büyük almışsın dedi.
sevimlieyuboglu61 Mcakir l öneirirm siizn gibi ilk gebeliğimde 64 ile kaldım 78 ile doğuma gittim L ile rahat ettim
aylinsss sevimlieyuboglu61 ben 45 ile hamile kaldım 26.haftam bitti 5 kilo bile almadım doğuma kadar 55 olsam diyelim s beden alsam olur mu acaba
sevimlieyuboglu61 aylinsss m daha da rahat olabilir ama isterseniz sizde başlık açın size öneride bulunan olabilir ❣️
Mehtapakgl aylinsss ben l aldım 47 ile hamile kaldım, luan 52 yim 26 haftanın içindeyim bende biraz tereddüt ettim 🤔