Hamileanne Rab111 erkek ismi ama ben sevmiyorum bilmiyorum hoşuma gitmiyor bi tesettür markası var hep o aklıma geliyor
Rab111 afrasil kızlarda koyanlar var iki isim olarak düşünebilirim önerileriniz varda alabilirim şimdilik aklımda miraç Kayra var
Ozlem8989 Ben bu ismi ilk bi kız çocuğunda duyduğum için erkeğe yakıştıramıyorum😊 ama güzel isim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Rab111 Hamileanne olabilir sizin fikriniz tabi isim. Koymak zor iş her gün başka isim düşünüyoruz artık oğluma ismiyle seslenmek istiyorum 1 buçuk ayımız kaldı ama sanırım hep farklı isimlerle seslendim😂😂
Rab111 afrasil Benim de tercihim hep tek isimden olmuşdur ama eşim kayra ismini pek beğenmiyor o sebeple düşündüm