Zehrasenleer 40+2 oldum bugunnn nişan su gelmedi ama sancılarım vardı hep hala var açılmam yok malesef. Ama aabahtan beri bebegim krnımda cok haraketli şaşırdım halada öyle. Dogum belirtisi olabilirmi? Dogım yapmadan hemen once yasayan oldumu böyle?
merisenel-2016 Zehrasenleer Doğum öncesi bebeğin hareketleri azalır Doğum belirtisi değil ama ağrılarınızı takip edin 😊Rabbim Sağlıcakla kucağınıza versin inşallah 🤲💕
kubranr07 Zehrasenleer benimde 40+3 açılmam var 3 gündür nişan da gördüm bol bol yürüyorum da ama sancı yok hemde bugüne kadar hiç olmadı azıcık bile 😔 bebekte dediğin gibi çok hareketli gelmek istemiyorlar bence hayırlısı oldun
ecembugra53 Zehrasenleer canım benimde şutum gelmedi 40+ 1 de normal Doğum olarak Suni ile hem alttan hem üstten suni sancı verildi açılma olmayınca sezeryan oldum korkma her ikidibide yaşadım 😊
Zehrasenleer merisenel-2016 bizimkide tam tersi o kadar haraketliki canım yanıyor artık uyku uyutmuyor :( amin insallahh🥰🥰🥰🙏
Zehrasenleer Bsraydin yaa insallah bi avazda yavrunu kucagına alırsın rabbim kolay dogum nasip etsin insallah🙏 🥰
Zehrasenleer kubranr07 evet galiba oldukları yerde baya bi rahatlar🙄 insallah hepimize hayırlı dogumlar nasip ettsin rabbim 🥰
Zehrasenleer ecembugra53 en korktugum şey suninim acısını cekip sezeryana dönmek🤨🤨 psikolojik olarak yıpranırım diye düsünüyorum
ecembugra53 Zehrasenleer korkma canım İnan ben bile dayandım bişey Yok Suni de öyle korkulacak bişey değil valla normal sancı gibi damla damla verdiler devlet hastanesi de Doğum yaptım ebeler falan cok iyi hiç korkma korkulacak bi sancı değilmiş onu anladım ben