_unicorn_ normal doğum olarak düşünüyorlardı 41. Haftayı geçmişti sanırım bekledik gelmedi🤦🏻♀️ Normal doğum diye hastaneye girdik, maalesef sağlıkla alakalı bazı durumlardan dolayı sezeryana alındı. İkincisi de haliyle sezeryan oldu. Doktorumuz ilgiliydi gece kaç defa gidip gelmişti hastaneye doğumda yanındaydım kardeşimin. Başta biraz resmî gelebilir ama b’ilgili, tecrübeli doktor bence. Bende birkaç ay önce Mersin’e gitmiştim o zaman kendisine kontrole gittim cinsiyet öğrenmek için🥰