Ebru1520 Bende 14 haftalik oldum Bugün ❤️ Benim karin agrim oluyo sadece onun disinda hersey güzel sükür 2. hamileligim 2 Yasinda oglum var cuma günü doktora gitcem insallah cinsiyeti ögreniriz 🙏🏻
Ozge1708 Seymaacakiir biz öğrenemedik daha canım. Gözükmedi. Ayın 27 snde gitcez inşallah o zaman görürüz.
Ozge1708 Birgul bende 13 haftada yaptrdm canm. Tup bebek bide bizimki. Cok sukur bir sorun çıkmadı. Inşallah sizinde hiç boksörün çıkmaz hayırla sonuçlanır.
Yasom 15+4 günlük olduk mide bulantısı dışında iyi gidiyor şükür 🙏 cinsiyeti daha öğrenemedik 12 haftalıkken gittiğimde erkeğe benziyor dedi ama net değildi haftaya gitçem netleşir inşşş heyecanla bekliyorum minik kuzumu😍