Tlfnum altımda kaldı sandım ama o değilmiş resmen az önce karnımın içi titredi vallahi bunu da yaşadım korkup doktora yazmalı mıyım 😌resmen sadece göbeğimin içi bebeğim titreşim modunda 😂😂😂gülüyorum çünkü çok komiğime gitti vardır inşallah yaşayan beni aydınlatacak biri ?🌸32.hafta bitmek üzere