Bende yetmezlik var 33 haftalığım geçen hafta kalp doktorum tekrar kontrol etti ve normal doğum için de sezeryan için de sorun olmadığını söyledi. Benim durumumda hamilelikte bir kötüleşme olmamış olması durumunda sanırım planlı sezeryan yapılıyor ve öncesinde bir antibiyotik tedavisi uygulanıyormuş.