Merhaba hanımlar iyi geceler , üç gündür çok afedersiniz tuvalet baskısı var sanki , gidiyorum bir şey yok kabızlık problemim vardı şükür atlattık. Böyle bir şey sorduğum için kusura bakmayın lütfen 🙏🏻 Ikınmak istiyorum onda da korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Acaba bebeğim büyüyor o yüzden mi böyle his geliyor ? Bu arada 13 haftalığım iki gün sonra 14 olacağız Allah izin verirse kontrolüme de daha 10 gün kadar var