Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim .Sabah uyandığımda en çok kullandığım sol elimi bir saat kadar kapatamıyorum dirsekten parmak ucuma kadar ödemin yanında sanki damarımı biri tutuyor gibi acıyor kapatmaya çalıştıkça elimi , havaya kaldırdığım zaman elimi sanki avuç içimde elektrik çarpma hissi oluyor . diğer elimde de ödem var ama o böyle damar acısı vermiyor zorladığımda .Böyle bir durum yaşayan var mı ? 😒