16 haftalık hamileyim basından beri nil hanıma gidiyorum cok yoğun bi doktor randevulu olsak bıle bekliyoruz bir süre , nil hanıma guvendıgım ıcın devam edıyorm onunla dha once nıl hanımda dogum yapmıs olanlar var mı normal dogum olsun istiyorum İnsallah hersey yolunda gıderse tecrubesi olanlar varsa yardımcı olurmusunz🙏🏻🙏🏻