dilek_mert ben alıyorum.yedekteysen asil olmayı beklemen gerekiyor daha sonra evraklarınla ofise gidip başvuru yapıyorsun .kreşe desteğe başvurduğun sayfayı girip arada kontrol et yedek yerinde asil yazdığı zaman kesin kayıda hak kazanıyorsun zaten sana mesajda gelir bununla ilgili