11+1 haftalık hamileyim 2-3 gündür gün içinde bir kaç kere sağ kasığıma ağrı girip duruyor, öyle çok zorlayan dayanılmicak bir ağrı değil ama acaba doktora gitsem mi de dedirtmiyor değil açıkçası. Doktorumu aradım ama telefonu kapalıydı. Bu haftalarda yaşayan var mı normal mi acaba kızlar?