Ahsenimveben Tecrubeli anneler :) 37 haftadayim vajinada başlayan ağrım ve baskı oluyor artık bir kac gündür doğumun habercisi mi daha öncesi kasıklarımda ağrı baskı olurdu sadece
Eliff66 Ahsenimveben şuan bende öyleyim canim 37+0 oturup kalkınca birde yataktan kalkarken vajina kemiklerim ayrılıyor gibi oluyor biraz öncede acıyıp batma olmaya başladı bende merak ediyorum Doğum habercisimi bunlar🤷♀️
Babyy1S Ahsenimveben bende yurudukce oluyr kafası ordan cikicak gibi hissetmistim normal yani artık dogdu dogucaklar agırlıkda biniyor yani
caglanurr Ahsenimveben bende 38+1 im geberiyorum artık o vajinadaki ağrı batma baskı yüzünden yatakta sağa sola bile dönmem zulüm yatmam beş dkmı alıyor resmen 😫
Nazomi 37+0 bende de aynı durum var kasılma da oluyor kendimi dinlemekten uyku uyuyamıyorum artık hep doğumu u başladı acaba diyorum 🤷♀️doktora soruyorum normal diyor anlamadım gitti sanki vajinam yerinden çıkıcak 🤦♀️
Eliff66 Nazomi şuan aynı durumu yaşıyorum canim 37+0 birde batma olmaya başladı sanki kendimi heran dogurcan gibi hissediyorum rabbim hayirli sağlıklı doğumlar nasip etsin Sağ salim alalim kucağımiza inşallah 🤲🤲
Ayaemel Nazomi bende 36.4 haftalığım tatlım normal bu kasılmalar ağrılar bebek aşağıya indi Doğum kanalına inmeye hazırlanıyo doktorun normal dediyse endişeye gerek yok uzanmaya dinlenmeye bak
Ayaemel Ahsenimveben Çok çok normal o baskı ağrı bebek aşağıya indiği için karnınız küçüldü ve artık kilo alımınız durdu bundan sonrası artık bebeğin gelmesi 👍
Bsraydin Maalsef normal…bn ikisinde yasamadim ucuncu bebegimde yaşıyorum basindan beri..su an 40 haftadayim ve yogun baski var…gececek napalim