Ben 19. Hafta da aşırı şekilde adet sancısına benzer ağrı olunca doktora gittim içim rahat etmemişti. Bebekle ilgili felan bir sıkıntı yoktu şükür, doktor rahim ağzına da baktı yine de. 1 hafta sonra tekrar gel takibini yapalım dedi. Bir hafta içinde 32mm den 25mm ye düşünce serklaj yaptı. O sancı bir belirti miydi hiç bir fikrim yok doktor da bişey demedi yine ki sağ olsun takip etti. Belki de o sancı vesile oldu farkedildi