Emelzeynep Kızlar 12+2 haftalık hamileyim akıntı ve kaşıntı sonucu doktorum neo penotram fitil verdi ama şimdi okudum zararlı falan demiş bi çok kişi aşırı tedirgin oldum bugün ilkini kullandım ama doktorumda zararı olsa vermezdi daha önce kullandınız mı acaba
Rmeysa_1661 Emelzeynep ben 16 haftalıkken yeşil akıntı için kullandım fitil kesinlikle bir sakıncası olsa doktor zaten vermez ayrıca ilk 3 aylık kısmı atlatmanıza az kalmış hatta bitmiş ilk 3 ayınız korkmayın tedavinizii doktorunuzun dediği şekilde devam ettirin
Nuray23 Emelzeynep doktorunuz ne verirse ne derse yapin. Zarari olacak biseyi zaten vermezler. Gecmis olsun.
Ayaemel Emelzeynep sakıncalı olsa doktorun yazmaz tatlım sağa sola değil doktoruna güven o senin iyiliğin için sağlığın ve bebeğin için en iyisini düşünerek vermiştir emin ol