Allahin izniyle 13 haftalik gebeyim bu vakte kadar ev isi pek yapmadim ilk gebeligimde kalp atimi durmustu 8. Haftada ondan bu gebeligimde mumkun mertebe yormamaya gayret gosteriyordum kendimi ama bugun biraz faazla geldi sanirim isler bel agrim var siddetli tedirgin oluyorum leke felan gelmedi ama sanki hafifde kasik agrimda var ilk gebeligimde sonlandigini ultrasonda ogrenmistim leke gelmemisti bundada ayni seyleri yasamak istemiyorum yardimci olurmusunuz bu konuda tecrubesi olan arkadaslar..