Kızlar 23 haftalık hamileyim Alfamet kullanıyorum sabah akşam sabah ilacımı içtim ama akşam olanı içemedim ilacım bitmiş ben 1 kutu daha var sanıyordum ve Su ara çok fazla unutkan oldum eczane çok uzak gece içmesem sabah gidip alıp içsem bişey olur mu acaba şuan 13 8 tansiyonum