Hemde öyle çabuk geçiyor ki ne ara 25 haftalık olduk anlamadım bile ben :) zaten ilk 4 ay bulantıdan tansiyondan gözümü açamadığım için bian önce geçmesi için dua ediyordum ilk aylarda . şimdi de bel ağrıları sırt ağrıları mide yanmaları şişkinlikler.. derken geçiyor yani 😅