Emelzeynep Kızlar merhaba 12 +2 gebelik bi kaç gündür sarı akıntım vardı bugünde hafif kaşıntı başlayınca tedirgin olup doktoruma yazdım o da neopenotran fitil verdi aranızda kullanan varmı acaba
Gulsah91 Emelzeynep Merhaba, evet aynı şikayetle bende kullandım ama gebelikten üç gün kullan yeter dedi doktorum her işimi halledip kalkmamak üzere yattığımda kullanıyordum bir yan etkisini görmedim
izmirlih35 Emelzeynep 38.haftadayım banada bu hafta verdi. Mixovul oval, donaxly ve şimdi bunu kullanıyorum. Bu diğerlerinden dha yakıxı oldu pek hoşlanmadım hemen geri geliyor
Tkn123 Merhaba 3 gün önce gittim bendeyoğun akıntı var dedi doktor ve donaxyl verdi fitil kullanıyorum ama erimiyor nedense bende anlamadım
izmirlih35 Tkn123 donaxly öyle bir fitil kolay ermiyor atmasına zor ilerlemiyor. Ama faydalı benim en son o çözmğştü 1 rahat etmiştim şimdi gene başladı.